vardagsenkelt

Kul köp

Kategori: Allmänt

Tänkte tipsa om ursöta glasögonfodral.
Köpte mitt första för över ett år sedan. Jag har fått så många kommentarer om hur söt väska jag har och när jag berättar att det är ett glasögonfodral så blir de heltända och frågar vart man kan få tag i dem. 
Varje gång är jag frestad att säga att det är köpt i en butik i Frankrike. Folk skulle svälja det med hull och hår. ;)
 
 
Men mitt första har blivit lite trasigt och det retade mig så jag köpte ett nytt.
 
 
Så nu har jag två :)
 
Visst är dem bedårande söta. Dessa exklusiva fodralen är svindyra och kostar..............
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
39 kr på Rusta!
 
Hahahahahah!!!
 
Det trodde ni väl aldrig?
Erkänn man skulle kunna tro dem var svindyra och köpta i  någon botuiq någonstans i France :)
Bara ett litet tips sådär om du går i shopping tankar. Har inte du glasögon kanske någon du känner har. Söt present. Eller hur?
 
Må bäst.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: