vardagsenkelt

Min blogg byter utseende

Kategori: Allmänt

Tyckte det var så jäkla trist när bilderna bara hamnar rakt nedanför varandra hela tiden. I denna modellen la dem sig mer som ett bildcollage. Precis som det ser ut när jag skriver och laddar bilderna innan jag publicerar.
I den här nya mallen ser Inlägget jag gjrode tidigare ut så som jag ville att det skulle se ut och som jag trodde att det skulle se ut i den gamla mallen med. Tydligen krävdes det en annan mall för att få den funktionen.Mycket trevligare tycker jag. Sen är den svart i övrigt men ändå mindre svart än den gamla och det var dessutom en mer om inte den mest stilrena mallen jag kunde hitta. Så jag gillar nog denna bäst för jag vill inte att bloggen är för brokig. Hoppas ni också gillar. :P
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: