vardagsenkelt

Söndagsmys

Kategori: Allmänt

Hej.
Det var ett tag sedan- Har tappat lusten att blogga för sidan krånglar så. Det hjälper inte att skicka kommentarer till dem som driver sidan- Dem svarar inte ens och det händer Nada. Samma problem har kvarstått. Men nu har jag hållt mig borta ett tag och provat att välja om mallen, får se om det blir bättre. Här har inte hänt så mycket. Jag väntar fortfarande på soffan till lilla rummet och innan den kommer kan jag inte få färdigt detaljerna. Jag måste liksom se soffan på plats, höjden osv....för det avgör vart jag ska sätta ljushyllan och hur högt tv.n bör sitta. Sladdarna hänger fult eftersom jag måste vänta med gömma dem i en list när vi vet  vilken höjd tv.n hamnar. Vill ju inte klippa kablar för att upptäcka att man behöver höja tv.n och det inte finns tillräckligt med längd på kablarna för det för att man har klippt dem för tidigt. Nåja....den som väntar på något gott...väntar väl på tok för länge. :)
Just nu har jag mysstund med go frukost framför tv.n i lilla rummet. Dem andra ligger fortfarande och sover.
 
                                                                                    
Sidan är fortfarande lika krånglig. Måste hitta en ny bloggdomän.som är lättare och hantera.
Har förresten varit på bio i fredags och såg filmen Ted. Komedi, alltid trevligt att få skaratt lite.
Ha en supertrevlig dag på er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: