vardagsenkelt

Pimpa fruktskålen och det äts mer frukt

Kategori: Allmänt

 
 
Kom på iden att pimpa fruktskålen med lite godis för att se om det även äts mer frukt, tänkte ge det ett par tre veckor för att se om det var något annat än godis som lockade i fruktskålen till slut.
Japp det funkade precis som jag trodde. det tog  2 veckor och till en början, den första veckan var det som jag trodde bara godiset som gick åt. Men nu ser det annorlunda ut i fruktskålen, nu har dem även nallat frukten. Mission complete. ;P
 Hepp, nu är jag skitförbannad. Ser inte vad jag skriver och bilderna lägger sig bara rakt ner efter varandra. Blir tokig sedan dem gjorde om vad dem nu gjorde om. Inget funkar!!  Inte hjälper det att skriva till dem heller. det är nog inte ens någon som läser för dem svara iallafall inte. Jag funderar seriöst på att byta till någon annan bloggsida. JAG BLIR GALEN!
Hej så länge får se när vi hörs igen, för jag blir bara irriterad av den här jävla sidan just nu.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: