vardagsenkelt

Morgonstund har guld i mun....

Kategori: Allmänt

Godmorgon.
Är uppe med tuppen igen, så jag tog mig en kopp kaffe..... 
 
La mig i Alex gamla rum i den gamla bäddsoffan och filosoferade lite. Har funnit att när huset är tyst och resten av familjen sover, gillar jag att gå in till Alex gamla rum med mitt morgonkaffe, tänka på honom, filosofera lite och planera min dag. Det är en bra start på dagen. :)
 
 
Gardinstång kom äntligen upp i helgen, och jag kunde inte låta bli att filka in lite romatik i rummet till Philips stora förtret. :D
 
 
 
Hah.... nåja, jag har även köpt ett par mer mordernare panellängder som  ska upp så fort det blir ytterligare lite höstigt och den nya bäddsoffan kommer. Men till dess är det lite blommor och romatik som förgyller rummet. ;)
 
 
Och än så länge finns det ingen tv på väggen och jag måste ju ha något att titta på. Blommor tilltalar mig. :)
 
 
Vi har även hunnit med att få ut halva jordhögen på tomten, så jag fick dispans att åka till Ullared för ett besök på Gekås.:D Me like!
 
 


Så det är en del vi lär ha fått gjort i helgen ändå.
Tjingeling for now.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: